برند قفل آداک

ساخت وبلاگ

در اینجا یک مقاله کوتاه از انواع پیشرفت‌های تکنولوژی به کار رفته در قفل الکترونیکی و برخی نظرات تخصصی در مورد این که مناسب‌ترین قفل درب برای شما کدام است، آورده شده است. قفل‌های درب پیشرفته که دارای اثر انگشت، بلوتوث و سیستم‌های WiFi هستند، امکان دسترسی به خانه را تغییر می‌دهند و این نکته را گوشزد می‌کنند که قفل‌های سنتی نیز مانند تلفن‌های دارای شماره‌گیر، منسوخ خواهند شد. اما آیا این قفل‌های الکترونیکی به اندازه کافی برای خانه شما ایمن هستند؟ آیا دستگیره الکترونیکی نسبت به قفل‌های درب مکانیکی مزایای بیشتری دارد؟

استفاده از آخرین تکنولوژی با قفل درب الکترونیکی

صاحبان هتل‌ها و خانه‌های با بهره‌وری فنی بالا، همیشه تقاضای زیادی برای استفاده از دستگاه‌هایی با تکنولوژی بالا و تجهیزات قفل درب‌های عمومی با تکنولوژی بالا دارند. اما همیشه جدیدترین نسخه، بهترین گزینه برای هر نوع تجهیزات هوشمند نیست.

امکانات قفل‌های جدید

قفل درب الکترونیکی دارای امکانات بیشتری نسبت به انواع قدیمی است. استفاده از این قفل‌ها در هتل‌ها و خانه‌هایی با امکانات پیشرفته و به طور کلی در هر جایی مناسب خواهد بود.

فن‌آوری تشخیص بیومتریک در قفل درب الکترونیکی

این یک فن‌آوری قفل درب است که برای تشخیص اثر انگشت کاربر و مقایسه آن با اثر انگشت‌های ثبت شده، از فناوری تشخیص بیومتریک استفاده می‌کند. در صورت تطابق، افراد مجاز به ورود هستند. در غیر این صورت، افراد حتی با استفاده از زور نمی‌توانند به داخل دسترسی داشته باشند. این قفل‌ها قابلیت ذخیره تعداد زیادی اثر انگشت را دارند و حتی می‌توان از آن برای شرکت‌ها نیز استفاده کرد. با استفاده از این قابلیت رمز عبوری وجود ندارد که افراد بتوانند آن را به دست آورند.

قفل مجاورتی دارای ریموت کنترل

یک ریموت کنترل به عنوان کلید قفل در نظر گرفته می‌شود. هر زمان که می‌خواهید درب را باز کنید، باید یک ریموت کنترل در جیب خود داشته باشید. استفاده از این قفل‌ها بسیار ساده است. فقط کافی است به طور خودکار و یا با نزدیک‌ترین دستگاه به محل مورد نظر یا فشار دادن دکمه ریموت کنترل، درب را باز کنید. تنها افرادی که ریموت کنترل دارند می‌توانند وارد شوند.

همگام سازی تلفن‌های هوشمند با قفل درب

تلفن هوشمند شما از طریق درگاه بلوتوث یا Wifi می‌تواند به قفل درب الکترونیکی شما وصل شود تا بتواند از راه دور، ورودی را کنترل کرده و تاریخچه باز و بسته شدن درب را پیگیری کند. شما توانایی باز و بسته کردن درب را از راه دور خواهید داشت. این ویژگی هنگامی که با دست پر وارد خانه می‌شوید، واقعا مفید است. این قفل‌ها به تلفن شما متصل شده و با نزدیک شدن افراد، درب به طور خودکار باز می‌شود. وقتی شخص دیگری در را باز کند، برای شما یک پیام متنی ارسال می‌شود.

قفل نظارتی مجهز به دوربین

دسترسی آسان را با نظارت تلفیق می‌کند و از کسی که درب شما را باز می‌کند، عکس می‌گیرد. شما می‌توانید برای افراد خاص کدهایی را ثبت کنید و قفل در هنگام ورود آنها یک پیام تبریک گرم بر روی صفحه LED ارائه می‌دهد.

آیا قفل‌های پیشرفته خانه شما را ایمن‌تر می‌کنند؟

به طور کلی استفاده از تجهیزات امنیتی باید به گونه‌ای باشد که تمام موارد رعایت شود. در صورتی که هر کدام از سیستم‌های ایمنی را به تنهایی استفاده کنید، امنیت بالایی به وجود نمی‌آید. هر کدام از موارد ایمنی باید به طور مکمل با هم نصب شوند. اگر درب ورودی مقاومت بالایی نداشته باشد، حتی اگر بهترین نوع قفل درب الکترونیکی را هم برای آن در نظر بگیرید، سارقان به راحتی می‌توانند با شکستن درب، وارد شوند.

قفل‌ هوشمند راحت‌تر و پیشرفته‌تر هستند، اما هیچ کدام به تنهایی نمی‌توانند امنیت محیط را تامین کنند. در حقیقت، برخی از سارقین از طریق پنجره و یا محل‌های دیگری که موارد امنیتی به خوبی در آنها رعایت نشده، وارد محیط می‌شوند. در حین قطع برق، برخی از قفل‌های درب الکترونیکی بدون باتری پشتیبان از کار می‌افتند و شما را مجبور به استفاده از یک کلید پشتیبان می‌کنند. اما پس از آن سیستم شما بدون کلید به کار خود ادامه می‌دهد.

نکات برتر امنیتی

  1. درب‌های بیرونی ساخته شده از چوب توخالی را با درب‌های چوبی مقاوم یا فولادی جایگزین کنید.
  2. اتصالات درب چوبی را با صفحات فولادی اضافی تقویت کنید که باعث می‌شود درب به سختی قابل نفوذ باشد.
  3. صفحات ضخیم و ضربه‌گیر از جنس فلز سنگین نصب کنید و آنها را محکم کنید.
  4. از شیشه‌های نشکن در پنجره‌های اطراف درب ورودی استفاده کرده و در صورت قابل انجام بودن، از نرده‌های محافظ استفاده کنید.
  5. هر وقت خانه را ترک کردید، حتی برای مدتی کوتاه، درب را قفل کنید. برای محافظت بیشتر، درب و پنجره‌ها را هنگامی که خانه هستید نیز قفل کنید.
  6.  
برند قفل آداک...
ما را در سایت برند قفل آداک دنبال می کنید

برچسب : قفل الکترونیکی, قفل‌ هوشمند, قفل دیجیتال, دستگیره الکترونیکی, دستگیره دیجیتال, نویسنده : نوروزی adaklock بازدید : 163 تاريخ : يکشنبه 31 فروردين 1399 ساعت: 17:08

تنوع قفل‌های هوشمند موجود ممکن است یک فرد مبتدی در این حوزه را به هراس بیندازد. تصمیم‌گیری در خصوص استفاده از قفل‌های بدون کلید، همراه با بسیاری از اصطلاحات و مشخصات فنی، دشوار خواهد بود. در حالی که اصول اولیه به راحتی قابل درک هستند، بسیاری از افراد، از تفاوت بین قفل هوشمند با قابلیت Wi-Fi و بدون این قابلیت آگاه نیستند. با دانستن اطلاعاتی در مورد قفل الکترونیکی می‌توانید انتخاب بهتری داشته باشید. ما به شما کمک می‌کنیم تا به هنگام تصمیم گیری این تفاوت‌ها را درک کنید.

قفل هوشمند با قابلیت اتصال به WiFi

قفل‌های هوشمند مجهز به WiFi از طریق اتصال WiFi تا حدی کنترل و مدیریت می‌شوند. برای افرادی که به دنبال قابلیت‌های یکپارچه‌سازی هستند، این نوع قفل مناسب است، زیرا قابلیت‌های آنها در هنگام اتصال به اینترنت بیشتر می‌شود.

قفل‌های هوشمند بدون WiFi

قفل‌های بدون WiFi معمولا دارای امکان اتصال از طریق بلوتوث هستند. این قابلیت به اتصال قفل به تلفن هوشمند شما کمک می‌کند و به هر دو وسیله امکان ارتباط با یکدیگر را می‌دهد. ویژگی‌ها، عملکردها و قابلیت‌های آن تحت تاثیر اتصال اینترنت قرار نمی‌گیرد.

تفاوت‌های قفل‌های هوشمند  

در هنگام تصمیم‌گیری بین این دو دسته از قفل‌های هوشمند، نکات اساسی وجود دارند که باید به آنها توجه کنید.

عملکرد

در صورت استفاده از قفل‌هایی که به WiFi متصل هستند، می‌توانید عملکردهای بیشتری را از راه دور نسبت به قفل‌های بدون اتصال WiFi فعال کنید. اولا، شما می‌توانید در هر زمان و هر کجا که هستید، خانه‌های خانه خود را تحت نظر بگیرید. همچنین می‌توانید با باز کردن قفل درب از راه دور از طریق تلفن هوشمند، درب را به روی میهمانان خود باز کنید.

قفل‌های بدون اتصال WiFi برای انجام عملکرد های مشابه به مراحل اضافی نیاز دارند. در برخی از این قفل‌ها با وجود آفلاین کار کردن، می‌توانید از طریق کدهای PIN و کلیدهای بلوتوث از راه دور، به میهمانان خود اجازه دسترسی دهید. علاوه بر این، می‌توانید تاریخچه دسترسی را هنگامی که در محدوده بلوتوث هستید، مشاهده کنید. در صورتی که فردی از بلوتوث برای باز کردن قفل درب استفاده کرده باشد، در زمان بررسی تاریخچه دسترسی، به شما اطلاع داده می‌شود.

قابلیت‌های یکپارچه سازی دستگاه

اگر در خانه‌های هوشمند زندگی می‌کنید و دارای اتوماسیون خانگی عظیم هستید، این یک عامل مهم است. ادغام با دستگاه‌های هوشمند معمولا به یک مرکز هوشمند نیاز دارد. قفل‌های هوشمند با قابلیت اتصال به WiFi امکان ادغام را برای شما فراهم می‌کنند.

هاب هوشمند به عنوان یک مرکز یک مرحله‌ای، برای کنترل چندین دستگاه هوشمند در یک سیستم عامل یا در یک برنامه کاربرد دارد و استفاده از برنامه‌های متعدد را ساده‌تر می‌کند.

برای کنترل قفل خود از طریق دستیاران صوتی، می‌توانید به بلندگوهای هوشمند متصل شوید. درب خود را از راه دور قفل یا باز کنید، یا با استفاده از دستورات صوتی و موارد دیگر ورود به سیستم را برای یک تجربه راحت‌تر بررسی کنید.

این بدین معنا نیست که قفل‌های هوشمند بدون قابلیت اتصال به WiFi قادر به ادغام با سایر دستگاه‌ها نیستند. برخی از آنها با دستیار Google و Amazon Alexa کار می‌کنند. البته، نمی‌توانند درب‌ها را از راه دور باز کنند مگر این که به یک مرکز خارجی متصل باشند.

امنیت

قفل‌های بدون Wi-Fi (NWE)، در مقایسه با قفل‌های دارای WiFi، استانداردهای امنیتی بالاتری دارند. بدون نیاز به اینترنت، قفل‌های NWE در برابر هک شدن نسبت به مدل‌هایی که دارای قابلیت اتصال به Wi-Fi هستند، کمتر آسیب‌پذیر هستند.

قابلیت اطمینان

قفل‌های بدون اتصال به WiFi نیز غالبا نسبت به قفل‌های متصل به WiFi قابل اطمینان‌تر هستند. شما همیشه باید بتوانید به خانه خود دسترسی پیدا کنید، چرا این امر را به یک اتصال اینترنتی واگذار می‌کنید؟ اگر اتصال WiFi به هر دلیل خراب شود، ممکن است نتوانید به قفل هوشمند خود دسترسی یا کنترل داشته باشید، این باعث می‌شود که در بیرون خانه خود گیر بیفتید.

افرادی که از قفل‌های بدون قابلیت اتصال به WiFi استفاده می‌کنند، تحت تاثیر اینترنت و یا مشکلات مربوط به WiFi قرار نمی‌گیرند. این یک انتخاب عالی برای کسانی است که در مناطق دور افتاده و دارای اتصال اینترنتی غیرقابل اطمینان زندگی می‌کنند. زیرا قفل شما هنوز هم به طور عادی قابلیت و کارایی خواهد داشت.

هزینه

بسیاری از قفل‌های دارای WiFi، به یک مرکز خارجی احتیاج دارند. اگر در خانه از تجهیزات هوشمند دیگر استفاده نمی‌کنید، این روترها معمولا هزینه اضافی به هزینه قفل شما اضافه می‌کنند. از این رو، قفل‌های بدون اتصال به WiFi به دلیل حذف این هزینه‌های اضافی مقرون به صرفه‌تر هستند.

strong خلاصه

بسته به مارک و تولیدکننده، چیزهای بیشتری برای کشف وجود دارد. این که قفل هوشمند با قابلیت WiFi را انتخاب کنید یا خیر، به نیازها و ترجیحات شما بستگی دارد. در نهایت، قفل‌های هوشمند برای کاربران راحتی بیشتری را فراهم می‌کنند و کیفیت زندگی شما را بدون توجه به روشی که انتخاب می‌کنید، افزایش می‌دهند.

برند قفل آداک...
ما را در سایت برند قفل آداک دنبال می کنید

برچسب : قفل هوشمند, قفل الکترونیکی, نویسنده : نوروزی adaklock بازدید : 141 تاريخ : پنجشنبه 7 فروردين 1399 ساعت: 16:02